افزایش نرخ اشتراک در فروشگاه
معرفی 9 روش برای افزایش نرخ تبدیل در فروشگاه آنلاین وبلاگ پارسدو
پس اگر برایتان امکان پذیر است، حتما این امکان را در فروشگاه اینترنتی خودتان پیاده سازی کنید. این کار می تواند هم تعداد سفارشات را افزایش دهد و هم می تواند افرادی که هنوز از خدمات یا محصولات شما استفاده نکرده اند را، به مشتری تبدیل کند. حتی شاید دیده باشید که برخی از فروشگاه های اینترنتی تخفیف حجمی هم دارند. مثلا اگر 100 هزار تومان خرید کنید، 10 هزار تومان تخفیف می گیرید. اگر 200 هزار تومان خرید کنید 30 هزار تومان تخفیف می گیرید و همینطور با افزایش مبلغ خرید، تخفیف هم بیشتر می شود. در این مقاله شما با مفهوم افزایش مبلغ سفارشات یا افزایش میانگین ارزش هر سفارش آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور و از چه روش هایی می توانید آن را انجام دهید.
این بخش به فاصله فیزیکی بین کسبوکار شما و موقعیت کاربر توجه دارد. اگرچه مکان کسبوکار شما چیزی نیست که بهراحتی تغییر کند، اما میتوانید صفحات محلی اختصاصی برای مناطق مختلف طراحی کنید و از کلمات کلیدی مکانمحور استفاده کنید تا شانس دیده شدن را افزایش دهید. چه کارهایی برای رضایت و حفظ مشتریان خود بهعنوان خریداران فعال فروشگاه خود انجام نمیدهید. بسیاری از کسب و کارها به نیازهای مشتریان خود واکنش نشان میدهند؛ اما متأسفانه نمیتوانند فشار را تحمل کنند. تنها تعداد معدودی از سازمانها پیشنهادهای بلندمدت را برای افزایش نرخ خرید مجدد به مشتریان خود ارائه کردهاند.
به عنوان مثال اگر درآمد فروشگاه اینترنتی شما 10 میلیون تومان بوده باشد و در مجموع شما 20 سفارش را دریافت کرده اید. سلام دوست عزیزببینید پلتفرم سایت ساز به این صورت هست که سایت شما در کمترین زمان ساخته بشه. اگر تو انی مدت 7 روزه تغییراتی روی سایت اعمال کرده باشید اما نیاز به زمان بیشتری برای تکمیل سایت داشته باشید میتونید به پشتیبانی پرتال یک تیکت بزنید. درخواست کنید که سایت شما 7 روز دیگه هم تو مرحله تست آزمایشی قرار بگیره تا سایتتون تکمیل بشه.شما اگر بخواید با روش های دیگه ای مثل برنامه نویسی یا وردپرس سایت بسازید خبری از تست رایگان نیست. ما این فرصت رو ایجاد میکنیم که کاربرامون اول خودشون از نزدیک با پنل کار کنن اگه از امکانات راضی بودن که باعث خوشحالی ما هست. این ماجرا را در بعضی از کسب و کارهای دیگر مانند کسب و کارهای اینترنتی نیز بارها دیدهایم؛ یک تخفیف ناشیانه و بی هدف!
مثلا اگر میانگین ارزش هر سفارش در فروشگاه شما 100 هزار تومان است، 30 درصد یعنی 30 هزار تومان به آن اضافه کنید. سپس بگویید برای سفارشات بالای 130 هزار تومان، ارسال رایگان دارید. یکی از ساده ترین روش هایی که می توانید برای افزایش میانگین ارزش هر سفارش استفاده کنید، این است که برای مبالغ خاصی از خرید، پیشنهاد ارسال رایگان بدهید. مثلا بگویید اگر بالای 200 هزار تومان خرید کنید، ارسال برای شما رایگان خواهد بود. یکی از مواردی که قبل از راهاندازی جشنواره فروش و یا تخفیفهای دورهای باید رعایت کنید، سنجیدن منابع و امکانات است.
"20 درصد تخفیف تنها برای اعضای کانال تلگرامی سایت ما! اگر عضو کانال هستید با کلیک روی دکمه زیر کد تخفیف 20 درصدی را دریافت کنید!" این یک نمونه از تخیفهای مد نظرمان است. هر چقدر که پیامهای تبلیغاتی شما خصوصیتر باشد و کاربر آن را مختص خود ببیند، احتمال خریدش بیشتر میشود. مثلا میتوانید برای مخاطبانی که از طریق لینک موجود در بیوی اینستاگرام یا لینکهای کانال تلگرامتان وارد سایت میشوند، تبلیغاتی جداگانه و خصوصی ارسال کنید. در هر فروشگاهی تعدادی از محصولات به دلیل محبوبیت پایین یا دلایل دیگر در کنج انبار خاک میخورد. مثلا شاید در فروشگاه لباس شما، شلوار جین آبی فروش خوبی دارد اما شلوار کتان قهوهای که از سال گذشته در انبار باقی مانده مشتری ندارد.
بنابراین، اگر تعجب میکنید که چرا نرخ تبدیل شما پایین است، شروع به آزمایش کنید. به طور حتم شما میدانید که با کمک متنهای با کیفیت بالا، مخاطبان خود را تشویق میکنید و دسترسی خود را در وب افزایش میدهید. از این گذشته، بسیاری از عمده فروشان یا تولید کنندگان، محتواهای آماده را برای قرار دادن بر روی سایت ارائه میدهند. در این مقاله به بررسی راهکارهای موفقیتآمیز برای عرضه محصولات دیجیتال میپردازیم و نشان میدهیم که چگونه میتوان با استفاده از استراتژیهای مناسب به بازار راه پیدا کرد و فروش موفقی داشت. در این مقاله به بررسی روشهای اندازهگیری بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی دیجیتال میپردازیم تا به کسبوکارها کمک کنیم میزان اثربخشی فعالیتهای بازاریابی خود را به درستی ارزیابی کنند. اسنپ در راستای بهبود فروش و ایجاد امتیاز رقابتی برای فروشگاه های همکار خود، اقدام به معرفی قابلیت اسنپ پرو نموده است.
این شبکهها به شما این امکان را میدهند که به گروههای خاصی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید و محتوای جذاب و تعاملپذیری ارائه دهید. پیشنهادات ویژه و تخفیفها میتواند یک راه مؤثر برای جذب مشتریان جدید و ترغیب مشتریان فعلی به خرید بیشتر باشد. تخفیفها میتوانند به صورت فصلی، دورهای یا بر اساس خریدهای قبلی ارائه شوند. نقد و بررسیها مهم است بر اساس مطالعهای که توسط مرکز تحقیقاتی اشپیگل انجام شده است، حدود ۹۵ درصد از خریداران آنلاین قبل از خرید محصول، نظرات را مطالعه میکنند. هیچ مدرک اجتماعی بهتر از یک دسته نقد خوب و صادقانه برای کیفیت محصولات وجود ندارد.
لوکال سئو (Local SEO) بهینهسازی یک کسبوکار برای دیده شدن بهتر در نتایج جستجوی محلی و مکانمحور است. دیجیکالا یکی از بهترین سیستمهای افیلیت مارکتینگ در ایران را ارائه میدهد. شما میتوانید با ثبتنام در سیستم افیلیت مارکتینگ Digikala، لینکهای مخصوص خود را برای محصولات دریافت کنید. پس از اشتراکگذاری این لینکها در وبسایت، شبکههای اجتماعی یا کانالهای تبلیغاتی دیگر، در صورت خرید مشتری از طریق لینک شما، درصدی از فروش بهعنوان کمیسیون به شما پرداخت میشود. این سیستم به دلیل تنوع محصولات و اعتماد بالای کاربران به دیجیکالا، یکی از انتخابهای محبوب برای افیلیت مارکترها در ایران است.
کلا آدمها دوست دارند که درباره علایقشان از آنها سوال شود، پس این روش میتواند حسابی مشتریان را جذب برند شما کند. ارائه تخفیف مشتریان وفادار برای قدیمیترها باعث ایجاد ارزش برای مشتری میشود و با برند شما اخت میگیرند. وقتی مشتری میداند با خرید از شما دورهای پاداش یا کد تخفیف جانبی میگیرد، فروشگاه شما تبدیل به اولویت اولش در خرید کردن میشود. حتی این وفاداری تا جایی پیش میرود که ترجیح میدهد صبر کند تا شما محصولی را موجود کنید و خرید کند تا این که به فروشگاه دیگری سر بزند. یکی دیگر از روش های افزایش فروش اینترنتی افزایش وفاداری مشتریان و برخورد مناسب با مشتری و رفع مشکل به موقع است. ممکن است مشتریان ناراضی تجربه خود را برای 10 ها نفر از دوستان خود بازگو کنند.
اگر میخواهید به طور حرفهای درباره استراتژی تخفیف و کانالهای فروش یاد بگیرید، ما همهچیز درباره دیجیتال مارکتینگ را در مقاله جداگانه برای شما آوردهایم. در این مقاله تمام نکات مهم درباره استراژی و بازاریابی برند خودتان را یاد میگیرید و به یک بازاریاب حرفهای تبدیل میشوید. حالا دیگر باید برویم به سراغ بهترین و جدیدترین ایدههای تخفیف برای جذب مشتری. بعد از اجرای تخفیف، نتایج را بررسی کنید و از نتایج به دست آمده برای بهتر شدن استراتژیهای آینده استفاده کنید. محصولات و خدمات عالی آنهایی هستند که دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسبتری باشند. قیمت این محصولات و خدمات به مرور زمان و با بررسی بازخورد مشتریان تعیین شده است و در نتیجه بیشترین میزان فروش را تضمین میکنند.
دیکاردو یکی از فروشگاههای این حوزه است که علاوه بر اشتراکهای جهانی، گیفتکارتهای متنوعی نیز ارائه میدهد؛ پشتیبانی خوب و خرید آسان، این فروشگاه را به انتخابی مطمئن تبدیل کرده است. تعداد دفعات خرید جوهر اصلی فرآیند فروش است زیرا تعداد دفعاتی که مشتریان شما از سایت شما بازدید میکنند و خریدهای مثبت انجام میدهند مهم است. با این حال، صرفاً انتشار محتوا و تبلیغات بهتنهایی کافی نیست، باید برنامه مشخصی برای پاسخ به سؤالهای مشتری که در کامنتها، دایرکتها و منشنهای صفحه اختصاصی شما طرح شده، داشته باشید. اگر یک فروشگاه آنلاین بزرگ داشته باشید ممکن است با حجم زیادی از پیامها در شبکههای اجتماعی متفاوت روبهرو شوید؛ استفاده از ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی میتواند بسیار اثربخش باشد. Hootsuite دریافت که 52 درصد از کل مشتریان جدید برندهای آنلاین هنوز در شبکههای اجتماعی عمومی اتفاق میافتد.
برای حفظ مشتری و افزایش فروش، باید کاری بزرگ برای مشتریان خود انجام دهید. چه پیشنهاد ویژهای باشد و چه به آنها کارت هدیه و تخفیف بدهید تا بتوانند دلیلی را داشته باشند تا دوباره بیایند و از فروشگاه شما خرید کنند. روانشناسان معتقدند که خرید محصولات کوچک و ارزان به ویژه در نزدیکی درب ورودی و صندوق فروش، احتمال خرید را افزایش می دهد. این محصولات شامل آب نبات، روزنامه یا انواع کلوچه ها و تنقلات است که مشتریان بدون فکر زیاد آنها را خریداری می کنند. این موضوع که یکی از راه های افزایش فروش در فروشگاه های زنجیره ای به شمار می رود همیشه جوابگو است.
در بحث رقابت، چه بازارهای فیزیکی و چه بازار دیجیتال، تخفیف تبلیغاتی استراتژیک تاثیر خیلی زیادی روی معروفتر شدن برند شما و رشد کسب و کارتان دارد. گذاشتن عدد 9 در آخر قیمتها به عنوان یکی از روشهای دیرینه برای فروش شناخته میشود. اما آیا این تکنیک واقعاً موثر است؟ بر طبق تحقیقات یک مجلۀ بازاریابی، جواب این سوال یک بلۀ محکم است. قیمتهایی که با عدد 9 به اتمام میرسند حتی از قیمتهای ارزانتر نیز بیشتر فروش را افزایش میدهند. در تحقیقی برای ارزیابی میزان تاثیر لنگرهای قیمت، محققان از سوژههای خود خواستند که قیمت یک خانه را تخمین بزنند. آنها بروشورهایی در اختیار مخاطبان گذاشتند که در آنها اطلاعات خانههای کناری نوشته شده بود.
در این روش، شما با معرفی محصولات و خدمات شرکتها به دیگران و ارجاع مشتریان احتمالی، از هر خرید یا اقدام کاربر کمیسیون (Commission) دریافت میکنید. در این مقاله از بخش آموزش کسبوکار اینترنتی، ابتدا به تعریف افیلیت مارکتینگ میپردازیم، سپس تاریخچه و اصطلاحات رایج آن را بررسی میکنیم. همچنین انواع مختلف این روش، مزایا و معایب آن، نحوه شروع کار و اصول موفقیت در آن را توضیح خواهیم داد. در نهایت، به اشتباهات رایج و تکنیکهای تبلیغ بهتر محصولات خواهیم پرداخت. شما قصد دارید تا آنجا که ممکن است، مشتریان بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند به آسانی پیدا کرده و سپس آن را خریداری کنند. اگر تحلیلها نشان میدهند که تعداد زیادی از افراد از سایت شما بازدید میکنند و بدون خرید آن را ترک میکنند، تجربه مشتری نامطلوب در فروشگاه شما ممکن است دلیل آن باشد.
استفاده از سئو محلی یک راهکار بسیار مؤثر و ضروری برای کسبوکارهایی است که میخواهند در دنیای دیجیتال مشتریان بیشتری از منطقه خود جذب کنند. پس اگر هدف شما رشد در بازارهای محلی است، حالا بهترین زمان برای شروع است. یکی از بهترین استراتژیها برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی استفاده از کانالهای مختلف برای بهبود تجربه مشتری است. بنابراین آشنایی با تکنیکها و روشهای افزایش فروش و سودآوری در پلتفرم کسبوکارهای آنلاین، اهمیت دارد. یکی از مهمترین راه های افزایش فروش فروشگاه، بهبود و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است. اکثر افراد قبل از هر خرید در اینترنت سرچ می کنند، بهبود سئوی سایت و قرار گرفتن در نتایج اول گوگل به شما کمک می کنند در نتایج جستجو قرار گیرید و این یعنی امکان افزایش چند برابری کاربران شما.
بنابراین، امیدواریم این مقاله به سؤال شما پاسخ داده باشد و اکنون بدانید چگونه با افزایش دفعات خرید برای کسب حداکثر درآمد در همه فصول و اتفاقات مهم سال آماده باشید. بنابراین، آنها را در مورد حرکت بعدی خود مطلع کنید که مشتریان شما خود را آماده کنند تا خریدهای خوبی از فروشگاه شما انجام دهند و بتوانند بخش بزرگی از پول خود را ذخیره کنند. آنها همچنین شما را قادر میسازند تا اطلاعاتی را در مورد مشتریان خود جمعآوری کنید که با تمرکز بر پیشنهادات منحصربهفرد برای نیازهای خاص آنها، ارتباطات مشتری شما را گسترش میدهد. افزایش فروش تولیدی در دنیای امروز، یکی از مهمترین اهداف تولیدیها و کارگاههای کوچک و بزرگ، افزایش فروش تولیدی است. پژوهشهای سال 2019 نشان داده است 65% از فروشهای آنلاین از طریق جستجو در گوگل انجام میشود.
از روشهای مختلفی مانند تخفیفهای محدود زمانی، پیشنهادات ویژه برای اولین خرید یا حتی ارائه ارسال رایگان استفاده کنید تا کاربران را به خرید ترغیب کنید. این پیشنهادات میتوانند حس فوریت ایجاد کرده و کاربران را به انجام سریعتر خرید تشویق کنند. برنامههای وفاداری و تخفیفهای متنوع مانند تخفیفهای مقطعی و حجمی میتوانند به جذب مشتریان کمک کنند. این استراتژیها ارزش هر خرید را افزایش میدهند و تجربه مثبت برای مشتریان ایجاد میکنند. 97 درصد از کسبوکارها تخفیف را اصلیترین راهکار جذب مشتری آنلاین میدانند.
اگر سایت اینترنتی دارید، ممکن است در ایام تخفیف بازدیدکنندگان زیادی از سایت شما دیدن کنند. اگر سایتتان ظرفیت لازم را نداشته باشد ممکن است بعد از ورود تعداد زیادی بازدیدکننده از دسترس خارج شود. به همین دلیل پیشنهاد میکنم حتما از سرویسهای معتبر برای ساخت سایت استفاده کنید. ثبت مکان در گوگل مپ نیز در افزایش فروش سایت تاثیر زیادی دارد زیرا هنگام جستجوی کاربران به بهتر دیده شدن شما کمک خواهد کرد. در ادامه روشهایی را برای افزایش فروش سایت بررسی میکنیم که به موفقیت فروشگاه آنلاین شما کمک خواهند کرد.
که برای افزایش مشتری و در واقع افزایش نرخهای تبدیل استفاده میشوند. به طور کلی این فروشها در پایان ماه، یا یک چهارم پایانی ماه برای افزایش درآمد و برای تحقق اهداف تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. روش سادهای که باید در تصمیم گیری بین درصد تخفیف یا تخفیف مبلغ ثابت برای کالای خاص در نظر داشته باشید، قانون 100 میباشد. این قانون بیان میکند که در صورتیکه خرید مشتری شما کمتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد، از تخفیف درصدی استفاده کنید. اما در صورتی که از این بالاتر رود از تخفیف مبلغ ثابت استفاده کنید.
اگر شما بتوانید شرایطی را به وجود آورید تا روند خرید را آسان کنید گام بزرگی برای رضایت کاربران بازگشت و خرید دوباره مشتری برداشته اید. برای حداکثر تأثیر، تخفیفهای خود را از طریق چندین کانال تبلیغاتی ارائه دهید. همچنین زی لایسنس دارای سرویس های بسیار دیگری است که میتوانید با ورود به صفحه موردنظر هر سرویس مزایای هر سرویس را مشاهده نمایید. © کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به کوچینگ برهان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد. توضیحی مختصر، جذاب و حاوی کلمات کلیدی برای هر صفحه بنویسید تا نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهید. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید.
خردهفروشان آنلاین همچنین قصد دارند دفعات خرید تکراری مشتریان خود را برای تجزیهوتحلیل اشتراک ماهانه در مورد نیازهای روزانه افزایش دهند. در این مقاله به چندین روش و تکنیک برای افزایش فروش در فروشگاه های زنجیره ای اشاره شد. دانستن اینکه مغز انسان چگونه کار می کند و چه عواملی ما را وادار به خرید می کنند، می تواند به بهبود استراتژی فروش شما کمک کند. در گذشته، فروشگاه های زنجیره ای با چالش های کمتری در فروش مواجه بودند. اما با گسترش فروشگاه های اینترنتی و تعدد شعبه ها، رقابت شدیدتر شده است.
این روزها مشتریها به دنبال تجربههای جدید و جذاب هستن و تخفیفها میتوانند به جای یه عدد ساده روی قیمت، به یک ماجراجویی تبدیل بشوند. پس باید تخفیف گذاری خلاقانهای پیدا کنیم که نهتنها فروش شما را افزایش بدهد، بلکه مشتریها را به برند شما وفادارتر کند. اگه به دنبال یک تخفیف ویژه هستید که حس هیجان و تعامل را به خرید اضافه کند، این مقاله را تا انتها بخوانید. این مثالها به ما نشان میدهند که امتحان کردن قیمتهای مختلف چقدر اهمیت دارد، مخوصاً اگر فکر میکنید که قیمت محصولات شما پایین است و ارزش آنها بیشتر است. فراموش نکنید که برخی از مشتریان همیشه به دنبال گرانترین انتخاب هستند.
توجه کنید هرچه مشتریان شما بیشتر درگیر فروشگاه شما باشند، شانس خرید کردنشان بالاتر میرود. مثلا دیجی کالا همیشه یک بخش به نام گیم نت برای مشتریان خود دارد که انواع بازیهای شانسی در آن طراحی شده و همیشه شلوغ است. آرون زکوسکی که یک بازاریابی اینترنتی است، فرمولی را برای این موضوع ارائه می دهد. او می گوید میانگین مبلغ سفارشات خودتان را حساب کنید و 30 درصد به آن اضافه کنید. سپس آن مبلغ را به عنوان میزان خریدی قرار دهید که ارسال رایگان دارد.
یکی از بهترین روشها برای افزایش اعتماد مخاطبان، ارائه نقد و بررسی صادقانه محصولات است. برای مثال، اگر در حال تبلیغ یک محصول هستید، ارائه اطلاعات شفاف و بیطرفانه میتواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. کاربران معمولا به نقدهایی که صادقانه و کاربردی هستند، بیشتر اعتماد میکنند. صفحات فرود (Landing Pages) یکی از کلیدیترین بخشهای هر کمپین افیلیت مارکتینگ هستند. اطلاعات کافی درباره محصول، نظرات کاربران و دکمههای دعوت به اقدام (CTA) در این صفحات اهمیت زیادی دارند.
در نظر داشته باشید که در صورتی که از این اهرم به صورت نامناسب استفاده کنید ممکن است صدمات بسیار زیادی به کسب و کار خود وارد کنید. از این رو در رابطه با نکات مهم درباره تخفیف های فروشگاه اینترنتی و همچنین روشهایی که باعث فروش بیشتر میشود توضیحاتی را خدمت شما دوستان گرامی ارائه دهیم. فروشگاههای اشتراک مجازی بهترین راهحل برای عبور از این مشکلات هستند. افیلیت مارکتینگ اینستاگرام یکی از بهترین روشها برای درآمدزایی در شبکههای اجتماعی است. به دلیل محدودیت لینک در اینستاگرام، میتوانید از ابزارهایی مانند Linktree برای قرار دادن چند لینک استفاده کنید یا لینک افیلیت را در بخش استوری و بیو قرار دهید. برای موفقیت در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و تعاملی کلید اصلی است.
برای استفاده از این روش باید مثلا یک تخفیف درصدی سه مرحلهای بسازید که مشتری با هر دفعه خرید، تخفیف بیشتری بگیرد. مثلا اسنپ برای سفرهایش از یک تخفیف 4 مرحلهای استفاده میکند که مشتریانش را ترغیب کند تا در یک بازه زمانی مشخصی، 4 بار اسنپ بگیرند. مشتریان را تشویق کنید تا دوستان و آشنایان خود را به خرید از شما دعوت کنند و در ازای هر معرفی موفق، کوپن تخفیف یا پاداش دریافت کنند. مثلا بلوبانک کارت مشکی خود را فقط به مشتریانی میدهد که 10 نفر از دوستان خود را به بانکش معرفی کرده باشند. شما هم میتوانید با توجه به بیزینستان، یک روش خلاقانه و ارزان برای پاداش دادن پیدا کنید. اینها مزیتهای مهمیست که تخفیف میتواند روی فروش و جذب مشتری بگذارد.
شرکت اطلس پرتو آسیا، با تجربه بیش از ۱۲ سال در زمینه مالی و تبلیغات در سال ۱۳۹۷ با برند زرین پلاس، خدمات بازگشت وجه راهاندازی کرد. ما به عنوان یک فضای دوجانبه تجاری، برای همهی فروشگاهها و مشتریان فرصتی سودآور فراهم میکنیم. شرکت اطلس پرتو آسیا، با تجربه بیش از ۱۲ سال در زمینه مالی و تبلیغات در سال ۱۳۹۷ با برند زرین پلاس، خدمات کش بک راهاندازی کرد. یک رویکرد مبتنی بر داده به شما کمک میکند تجربه مشتری را بهبود دهید. 80% از مشتریان ترجیح میدهند از برندی خرید کنند که تجربه شخصیسازی شدهای برای آنها فراهم میکند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری